Poc abans de les 19.00 hores s’ha donat per extingit el darrer dels tres focs que s’han declarat a Formentor a causa dels llamps. Aquest darrer focus es trobava a una zona de difícil accés, prop de Cala Figuera. Els darrers brigadistes han abandonat la zona amb un helicòpter.
Durant tota la jornada s’han desplaçat fins a Formentor un avió, un helicòpter de la base de Menorca i un altre de la de Petra. Hi han treballat brigadistes de l’Ibanat, Bombers de Mallorca i agents i tècnics de Medi Ambient. A les 8.30 s’ha donat l’avís dels incendis i devers les 14 els tres focus ja estaven pràcticament controlats. Finalment, s’ha cremat mitja hectàrea de pinar.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros