Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
Entre els requisits, havien de ser residents en el municipi i les transaccions no podien superar els 300.000 euros
El mes d’abril es publicava al Butlletí Oficial de les Illes Balears la convocatòria i, aquesta setmana els beneficiaris ja en rebran els doblers. Dotze famílies d’Andratx compleixen els requisits per cobrar 3.000 euros per haver comprat el seu primer habitatge dins el municipi.
Entre els requisits, les operacions no podien superar els 300.000 euros i la superfície dels habitatges no podia excedir els 150 metres quadrats. Les ajudes anaven destinades tant a habitatges d’obra nova com de segona mà. Els beneficiaris havien de ser residents a Andratx.
L’Ajuntament havia previst una partida de 60.000 euros però, finalment, no hi ha hagut tantes sol·licituds i, als comptes municipals, els suposarà 36.000 euros. El 2024, Andratx tornarà a publicar una nova convocatòria d’ajudes per a l’accés del primer habitatge, que englobarà també les compres del 2023.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals