Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
La Conselleria de Salut preveu iniciar dilluns un Pla d'Intervenció Comunitària per sensibilitzar i fer complir les normes als residents de la zona perimetrada
Falten poc més de 24 hores perquè entrin en vigor les restriccions a la l’àrea de salut d’Arquitecte Bennàzar, a Palma, que afectaran unes 20.000 persones. Unes mesures que s’aplicaran d’acord amb la incidència acumulada de la COVID-19 a la zona: en les darreres dues setmanes s’hi han detectat 6,7 casos positius per cada mil habitants, el triple que la mitjana balear.
Aquest dijous, als carrers dels 4 barris afectats, s’ha vist molta activitat, però la situació podria ser molt diferent a partir de divendres a les 10 del vespre. Des de llavors, els veïnats de la zona només podran circular dins el perímetre establert. La Conselleria de Salut preveu iniciar dilluns un Pla d’Intervenció Comunitària per sensibilitzar i fer complir les normes als residents de la zona perimetrada.
Els veïnats podran sortir per anar a fer feina, anar al metge, a escola o per altres motius justificats. Les reunions socials es limiten a 5 persones i els parcs i jardins estaran tancats. Totes aquestes limitacions, durant almanco 15 dies.
Els que es mostren més preocupats per les noves restriccions, són els propietaris d’alguns negocis. Hauran de reduir la cabuda dels seus locals al 50% i tancar, com a molt tard, a les 10 del vespre. D’altres, hauran de tancar portes, com és el cas dels gimnasos. També hi haurà restriccions als llocs de culte.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari