El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Tenen un bitllet per partir d'aquí a uns dies, però tampoc saben si podran viatjar
Jazmin Lorente i Shari Mas són una parella de dues al·lotes residents al municipi de Calvià a qui la crisi del coronavirus ha agafades a l’illa de Bali, a Indonèsia. Hi arribaren dia 4 de març per passar-hi uns dies de vacances. Aquest dimecres estava previst que arribassin a l’aeroport de Palma, però el seu bitllet va ser cancel·lat pocs dies abans de la partida. Ara en tenen un altre per partir d’aquí a uns dies, però tampoc saben si podran viatjar.
La ministra d’Exteriors, Arancha González Laya, ha fet aquest dimecres una crida a la calma dirigit als espanyols que es troben en l’exterior i volen tornar a Espanya, i ha assegurat que cap d’ells es quedarà enrere. “Hi ha 65.000 espanyols no residents registrats” en els diferents serveis consulars i ambaixades, als quals s’han enviat més de 2 milions de missatges amb recomanacions, però també hi ha “molts que se’n van de vacances i no es registren”, segons les dades ofertes per la ministra en roda de premsa telemàtica des de la Moncloa.
La ministra s’ha dirigit a tots ells perquè es posin en contacte amb les ambaixades i serveis dels cònsols, que, segons ha remarcat, estan a la seva disposició per a acompanyar-los i ajudar-los a un retorn ordenat.
També hi ha 2.700.000 espanyols residint a l’estranger, als quals González Laya ha demanat que, “tret que sigui essencial”, romanguin en les seves residències. “Ens assegurarem que cap de vosaltres us quedeu enrere”, segons González Laya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles