Unes 200 persones han participat aquest dissabte a Maó en una concentració en contra de la invasió d’Ucraïna per part de Rússia. La manifestació havia estat convocada a través de les xarxes socials i ha començat a les 12.00 hores davant de l’Ajuntament de Maó. Els assistents han exhibit pancartes amb proclames contràries a la guerra i han criticat l’actuació del president rus Vladimir Putin.
El secretari general de la UGT a l’illa, Servando Pereira, ha criticat l’escassa presència de càrrecs públics de les administracions menorquines i ha lamentat que “mentre escriuen en les xarxes socials, no es concentren en contra de la barbàrie”.
Entre els pocs representants públics que han participat ha destacat la presència de la consellera d’Habitatge del Consell de Menorca, Cristina Gómez (Unides Podem), i els regidors a Maó Conxa Juanola i Toni Carrillos (Ara Maó). A la protesta també hi han assistit algunes ciutadanes ucraïneses, de la cinquantena de nacionals d’aquest país que viuen a Menorca, segons l’Ibestat.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"