Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Un familiar no implicat en els fets es va fer càrrec de la custòdia dels menors, els qui tenen entre 2 i 9 anys d'edat
La Policia Local de Palma va detenir dues dones, espanyoles de 21 i 23 anys, per presumptament utilitzar menors per cometre diversos furts.
En una nota de premsa, la Policia Local ha informat que, devers les 18.30 hores, del passat 19 de març, al carrer de Sant Miquel, un testimoni va advertir una patrulla que unes dones joves amb nins estaven robant en un comerç pròxim. Els agents van interceptar el grup en el moment que sortien de l’establiment enduent-se material de papereria, juguetes, penjolls i bosses. Encara que en un principi van manifestar que ho havien comprat tot, van acabar reconeixent que ho havien sostret.
Segons sembla, el seu ‘modus operandi’ consistia a emprar els menors com a element per distreure el personal dels establiments, mentre les dues adultes cometien els furts. Els agents van procedir a detenir les dues dones per un presumpte delicte de furt i, posteriorment, les van traslladar a dependències de la Policia Local. Un familiar no implicat en els fets es va fer càrrec de la custòdia dels menors, que tenen entre dos i nou anys.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari