L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Un familiar no implicat en els fets es va fer càrrec de la custòdia dels menors, els qui tenen entre 2 i 9 anys d'edat
142
La Policia Local de Palma va detenir dues dones, espanyoles de 21 i 23 anys, per presumptament utilitzar menors per cometre diversos furts.
En una nota de premsa, la Policia Local ha informat que, devers les 18.30 hores, del passat 19 de març, al carrer de Sant Miquel, un testimoni va advertir una patrulla que unes dones joves amb nins estaven robant en un comerç pròxim. Els agents van interceptar el grup en el moment que sortien de l’establiment enduent-se material de papereria, juguetes, penjolls i bosses. Encara que en un principi van manifestar que ho havien comprat tot, van acabar reconeixent que ho havien sostret.
Segons sembla, el seu ‘modus operandi’ consistia a emprar els menors com a element per distreure el personal dels establiments, mentre les dues adultes cometien els furts. Els agents van procedir a detenir les dues dones per un presumpte delicte de furt i, posteriorment, les van traslladar a dependències de la Policia Local. Un familiar no implicat en els fets es va fer càrrec de la custòdia dels menors, que tenen entre dos i nou anys.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius