El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La Guàrdia Civil tracta d'aclarir les circumstàncies en les quals s'hauria produït el foc
La Guàrdia Civil investiga la mort d’una mare i una filla de 85 i 44 anys en l’incendi d’un habitatge a Lloseta. De moment s’han descartat motius criminals i tot apunta que han perdut la vida per mor del foc. S’haurà d’esperar a l’autòpsia per saber exactament quina va ser la causa de la mort.
Les varen trobar devers les 21.30 hores, quan una patrulla es va desplaçar fins a ca seva després que els veïnats varen denunciar que no sabien res d’elles. En arribar, la casa estava tancada en fort, però hi varen aconseguir entrar. A dins, es varen trobar els dos cossos sense vida a l’interior d’una habitació. Varen detectar indicis que hi podria haver hagut una combustió, i ara una de les principals hipòtesis apunten a una mort per asfixia a causa del fum. La Guàrdia Civil, però, encara investiga les causes de l’incendi.
El president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, ha lamentat la mort de les dues dones. A través del seu compte a X, Galmés ha enviat “el meu sentit condol a la família i amics”. “Lament profundament la tràgica pèrdua d’aquestes dues veïnades de Lloseta”.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle