Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

En total, des que va començar la pandèmia, s'han registrat 155 defuncions entre usuaris de residències
Avui diumenge la Conselleria de Salut ha informat de dues morts més a les residències de les Illes: una ha estat a la residència de Cala Estància i l’altra a la Sèniors d’Inca. En total, des que va començar la pandèmia, s’han registrat 155 defuncions entre usuaris de residències.
Quant a la situació dels contagis, 126 usuaris romanen amb el contagi actiu, mentre que 104 estan hospitalitzats (quatre més que aquest dissabte). Finalment, entre els professionals sanitaris, hi ha 45 casos actius i 115 en vigilància.
INGRESSOS:
En l’últim dia s’han reduït en tres casos els ingressos als hospitals (213 ingressats en planta avui dia). Mentre que, el nombre d’ingressos a l’UCI s’ha reduït en una persona, amb 47 casos actius.
D’altra banda, Salut ha comptabilitzat aquest diumenge 103 proves PCR positives en les últimes 24 hores, la qual cosa suposa set menys que el dia anterior a les Illes i una taxa de positivitat del 6,88 per cent. En les últimes 24 hores s’han practicat 1.493 proves PCR fins a un total acumulat de 284.817.
DADES PER ILLES:
Per Illes, Mallorca lidera el número de PCR positives (90) mentre que a Menorca se n’han notificat dues, a Eivissa, 11 i cap a Formentera.
A Mallorca, hi ha 174 pacients ingressats, 45 a UCI i 2.537 casos atesos per Atenció Primària. A Menorca, hi ha tres pacients ingressats a planta, cap a UCI i hi ha 18 casos que són atesos per Atenció Primària. A Eivissa, el nombre d’ingressats a planta és de 36, un a UCI i 639 pacients són atesos per Atenció Primària. A Formentera, hi ha 16 pacients que estan sent atesos per Atenció Primària.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom