Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

S'ha declarat al carrer Berenguer de Tornamira, número 16, molt a prop de l'hotel Saratoga
Devers les sis de l’horabaixa d’aquest dissabte s’ha declarat un incendi al carrer Berenguer de Tornamira, número 16, a Palma, molt a prop de l’hotel Saratoga. Dues persones, un home gran i una dona, han hagut de ser desallotjats de l’edifici i han estat atesos per inhalació de fums.
Les flames només han afectat el tercer pis. Bombers de Palma hi han actuat i han intervingut amb un camió autobomba, una escala i un vehicle del sergent.
A les 19h del capvespre l’incendi s’ha donat per controlat. Se sospita que la sobrecàrrega d’un endoll pedrís hagi originat el foc, però les causes encara s’estan investigant.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval