La manifestació contra la massificació turística torna a aplegar milers de persones
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
El jugador de l'Hestia Menorca és un dels líders del nou projecte i un gran amant de captar imatges
Jugador amb una llarga trajectòria a l’ACB i a la Primera FEB i apassionat de la fotografia, Edgar Vicedo ha trobat a Menorca una illa ideal per combinar les seves dues grans passions. L’aler pivot de Madrid canvia sempre que pot la pilota taronja per la càmera.
Internacional amb Espanya, criat a l’Estudiantes i després de passar per Obradoiro, Tenerife o Granada, aquest amant dels viatges i de capturar imatges allà a on va, també té un vincle especial amb Mallorca a través de la seva mare. Ara, li queda per descobrir Menorca.
Amb una mitjana de 9 punts, 5 rebots i un 37% d’encert en triples, Vicedo s’ha convertit en una de les grans referències del nou projecte. L’Hestia Menorca ha sumat dues victòries consecutives i ja ha arribat a les 4 en 9 partits. Dissabte a Cantàbria té una gran oportunitat de fer clic i entrar definitivament en el play-off d’ascens.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes