El socialista torna a Menorca per centrar-se també, segons diu, en la seva tasca d'oposició al govern insular
Robsy, en una imatge d'axiu.
1086El menorquí Eduardo Robsy deixarà aquest divendres del seu càrrec com a assessor de projectes estratègics a l’Oficina d’Afers Econòmics i G20 del Govern espanyol. Ho fa per motius personals, segons ha pogut saber IB3 Notícies. Retornarà a Menorca per ocupar una plaça de jurista a l’Ajuntament de Ferreries, al borsí del qual s’hi havia presentat el 2023, abans d’ocupar el lloc a la Moncloa.
El socialista ha afirmat, així mateix, que torna a l’illa per centrar-se en la seva tasca d’oposició al Consell de Menorca, perquè considera que hi ha hagut una “pèrdua de qualitat democràtica”. Va ser una absència seva a un plenari de la institució insular, junt amb la de Susana Mora, el que va permetre que l’equip de govern del PP, en minoria, aprovàs els pressupostos insulars per a aquest 2025.
Robsy assegura que se sent satisfet amb la feina feta a Madrid. De fet, ha anticipat que el president Pedro Sánchez anunciarà en els pròxims dies mesures polítiques importants en matèria d’habitatge en les quals ell ha participat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els designats rebran durant els pròxims dies la notificació que els comunicarà si han estat elegits per formar part d'una mesa electoral
Marga Prohens defensa al World Travel Market que l’estratègia turística del Govern comença a donar fruits i destaca la cultura i l’esport com a eines per allargar la temporada
Els negocis que ho demanin tendran dues places reservades destinades als clients davant la porta