Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Segons les darreres dades del Ministeri, avui s'han registrat més de 3.700 casos positius
El Govern espanyol ha demanat aquest dimecres que les noves restriccions acordades per a aturar el coronavirus s’apliquin “amb el màxim rigor”, en una jornada en què Sanitat ha registrat altres 6.671 contagis i la xifra més alta de positius en les darreres 24 hores des de finals de maig: 3.715.
El nombre de morts en la darrera setmana s’ha elevat a 131, amb 1.336 hospitalitzats en aquest període i 84 pacients que han hagut d’ingressar en l’UCI.
El 41% dels nous contagis (1.535) han estat notificats per Madrid, que duplica en 24 hores. Segons les xifres de Sanitat, li segueixen, a distància, el País Basc, amb 472 casos, i Aragó, amb 466.
Però els positius augmenten en pràcticament totes les comunitats, evolució que ja temien les autoritats sanitàries després del 15 d’agost malgrat haver-se suspès les festes en tot el país, com va assenyalar a principis de setmana el director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón.
En aquest context, l’Executiu central ha anomenat al compliment estricte de les mesures de prevenció després d’una nova reunió de seguiment de la pandèmia, en què han participat el president del Govern, Pedro Sánchez, el ministre de Sanitat, Salvador Illa, i Simón.
Els responsables autonòmics s’han reunit després en el Consell Interterritorial de Salut amb Illa, qui els ha instat a actuar “amb contundència” i els ha emplaçat a adoptar un nou paquet de mesures de salut pública homogènies de cara a l’inici del nou curs escolar, així com per a abordar la temporada de la grip.
De fet, els ministres d’Educació i Sanitat, Isabel Celaá i Illa, respectivament, mantindran el pròxim dijous 27 una conferència conjunta amb els consellers autonòmics del ram per a tractar l’inici del nou curs escolar.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari