Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La majoria de les places s'ofereixen a Mallorca i a Eivissa
Les oposicions d’Educació de l’any 2020 oferiran 1.144 places a totes les Illes Balears. Mallorca concentra la major part seguida d’Eivissa, Menorca i Formentera. Per especialitats, enguany 557 places són de Secundària, 410 de Primària, 115 de Formació Professional i la resta d’altres especialitats.
A les proves de l’any que ve s’oferiran també 132 places de suport educatiu a les especialitats de Pedagogia Terapèutica i Audició i Llenguatge a Primària i Orientació a Secundària. Des d’Educació afirmen que amb aquest nou procés d’oposicions es podrà davallar més la taxa de professors interins. Si a l’inici de la passada legislatura els 300 centres educatius de les Illes tenien un 37% d’interins, actualment és del 28 i s’espera poder arribar al 22 per cent. Eivissa és l’illa amb més dificultats per consolidar les plantilles de professors. La intenció de la conselleria és poder fer més processos d’oposicions al període 2021- 2023.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables