Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

Ana Guerra actua al teatre Can Ventosa per posar punt final a Ibicine
Eivissa ha acomiadat el seu cinquè festival de cinema. En la gala conduïda per la humorista i presentadora, Eva Soriano, Ibicine va retre homenatge a la cultura en una edició focalitzada en la cura de la mar i els oceans.
Entre les artistes convidades va estar present, Ana Guerra, encarregada de l’actuació que posava punt final a la gala amb una actuació d’ensomni. Una catifa vermella que ens ha portat 15 anys enrere amb la participació de l’actor de Los Serrano, Víctor Elías.
Entre els convidats també va passar per la gala María León, qui participa com a actriu protagonista en la pel·lícula “La piedad”, del director Eduardo Casanova, que s’espera estrenar durant aquest any.
Una gala que va començar amb una actuació dirigida per Gala Robles, que ret homenatge al famós anunci de ‘Dior’, per somiar amb una nit com les d’abans, sense mascaretes ni restriccions.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret