Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Salut investiga un possible brot de coronavirus a un hotel de Sant Josep
La Conselleria de Salut ha confirmat 56 casos nous a les Pitiüses, 52 a Eivissa i 4 a Formentera. Eivissa i Formentera sumen 371 casos actius amb 56 casos nous. En total hi ha 371 casos actius a les Pitiüses.
D’altra banda, Salut investiga un possible brot nou de coronavirus a un hotel de Sant Josep. Un dels seus hostes ha donat positiu i ara està aïllat en un hotel pont d’en Platja d’en Bossa, i tres treballadors del turoperador de l’hotel també han donat positiu i estan en aïllament domiciliari.
A més, el Nassau Beach Club, situat a Platja d’en Bossa, va tancar ahir de forma preventiva després que tres dels seus treballadors hagin estat en contacte estret amb persones que han donat positiu en coronavirus. El director del local ha explicat que s’estan fent proves PCR a tota la plantilla. Si tot va bé, el restaurant de tornar a obrir aquest dissabte. No obstant això, fins que no tinguin els resultats de les proves els treballadors hi han de mantenir-se en aïllament.
Últim balanç del coronavirus a les Balears: 242 nous casos (5.449 en total), 168 curats i un mort
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix