Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
A mitjan tarda de dissabte, quan l'avís ja havia baixat a groc, una virulenta pluja agafava tothom per sorpresa
A mitjan tarda de dissabte, quan l’avís ja havia baixat a groc, una virulenta pluja agafava tothom per sorpresa. A Cala Gracioneta, l’aigua baixava amb molta força cap a la mar, i al municipi de Sant Josep fins i tot es formaven cascades. No gaire millor estava la situació a Cala de Bou i a Sant Antoni. A la ciutat d’Eivissa, a barris com es Pratet, ses Figueretes o Talamanca, encara no s’havien recuperat dels forts aiguats de dia 30 de setembre, plovia sobre mullat i l’alerta sonava quan ja feia estona que plovia.
Cotxes negats a la carretera de l’aeroport dissabte i cotxes arrossegats pel riu de Santa Eulària diumenge en una nova tongada de pluges que varen deixar fins i tot pedra i que va complicar molt més les coses a tota l’illa d’Eivissa. També Formentera començava el cap de setmana amb incidències en el subministrament elèctric. Camins i carreteres tallats i Cala Saona convertida en un riu. Un cap de setmana passat per aigua que quedarà en la memòria de molts eivissencs i formenterers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles