Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
En dos casos, les víctimes van morir atropellades per conductors que havien consumit alcohol i drogues
Amb la defunció d’un motorista de vint-i-dos anys registrada aquest dimarts a Eivissa, l’illa tanca l’any amb 10 víctimes mortals a la carretera, el doble que l’any anterior.
El sinistre més greu es va registrar l’abril a la carretera de Platges de Comte. Un vehicle amb quatre joves van xocar contra un arbre. Dues germanes van morir a l’acte.
Durant el 2025, dels 10 morts, dos varen ser atropellats per conductors que havien consumit alcohol i drogues. En un dels casos, ocorregut a Cala de Bou, el conductor va atropellar tres turistes, de les quals una va morir.
Una jornada dolorosament sinistra es va viure també a la carretera de Santa Eulària, a l’altura de Can Marçà, on tres motoristes varen morir en 24 hores en dos accidents diferents
El desembre, hi ha hagut dos accidents mortals, el darrer aquest dimarts. La meitat de les persones que han mort eren motoristes.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals