L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'adolescent que fa sortides no autoritzades s'exposa a molts riscos, entre els quals l'explotació sexual
210
El 13% dels menors tutelats fa sortides no autoritzades del centre. És la conclusió de l’estudi fet per la Federació d’entitats d’atenció a la infància i l’adolescència, en què han participat durant un any 20 llars de protecció de Mallorca. L’informe també indica que aquestes sortides les protagonitzen sobretot adolescents d’entre 15 i 17 anys i, especialment, els que estan en centres d’alta intensitat perquè són més vulnerables.
Els tècnics expliquen que una sortida no autoritzada pot ser un retard en l’hora establerta per tornar a la llar o anar-se’n sense permís. El que han detectat és que, en aquestes sortides, la majoria no passa més de 24 hores fora del centre, però, quan n’han passades 4, ja se n’informa la policia. Hi ha risc d’absentisme escolar, de robatoris o de ser víctimes de furts, a més del risc d’exposar-se a patir abusos i explotació sexual.
Línies d’actuació
L’objectiu d’aquest informe és minimitzar les sortides no autoritzades i reduir els riscos als quals s’exposen els menors quan estan fora del centre. Entre altres recomanacions, l’estudi aconsella fomentar els vincles afectius estables i les activitats de lleure saludable.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues