Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El consum d'aigua es duplica a l'estiu a Eivissa, moment en què es consumeix el 60 per cent de tot un any
A Eivissa el 35% dels hotels i apartaments hotelers participen a la campanya “Viu l’illa, cuida l’aigua” per a conscienciar els turistes sobre l’estalvi d’aigua.
Una campanya promoguda per l’Aliança per l’Aigua, que ha produït diferents impresos amb recomanacions sobre el consum d’aigua que es preveu que arribi a més de 12 mil turistes. A l’aliança recorden que el consum d’aigua es duplica a l’estiu a Eivissa, moment en què es consumeix el 60 per cent de tot un any. A Aqualia asseguren, a més, que el consum dels establiments hotelers els mesos centrals de temporada oscil·la entre el 30 i el 60 per cent del total depenent de la zona.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo