Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
La Conselleria de Salut farà una segona ronda de vacunacions als centres on s'han immunitzat menys infants
La vacuna intranasal per protegir de la grip ha arribat a 12.000 alumnes del segon cicle d’educació infantil de les Balears, el 43% del total. La Conselleria de Salut està satisfeta amb el programa que l’any passat es va fer com a pla pilot i enguany s’ha posat a l’abast de tots els centres educatius de la comunitat. El 96% s’hi han adherit.
Menorca és l’única illa on s’ha superat el 50% d’infants vacunats: han estat el 53%. En alguns centres de l’illa fins i tot s’ha assolit el 100%.
A la Conselleria consideren que ha estat molt bona campanya, però són conscients que encara es pot millorar molt més: “Els pares i la població en general encara tenen sensació de reticència i això no es pot resoldre de la nit al dia. La cultura i l’educació sanitària s’aprèn a base de repetició”.
En tot cas, gràcies en aquesta campanya, ja hi ha molts més infants vacunats que l’any passat. Recorden que els que tenen entre 3 i 5 anys pateixen la grip de manera molt freqüent i, de vegades, és greu.
Aquests pròxims dies es farà una segona ronda de vacunacions als centres on s’han immunitzat menys infants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros