Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Tot i el fred, des d'Educació es reafirmen a mantenir l'escenari de semipresencialitat
“Jo tenc fred perquè hem de tenir les finestres obertes”. Els infants del CEIP s’Aranjassa saben per què s’han d’obrir les portes i les finestres però, tot i això, tenen fred. El centre d’infantil i primària de s’Aranjassa va aconseguir el curs passat que els instal·lassin calefacció i les obres s’han fet aquest estiu. Ara, però, quan ha arribat el fred de veres, s’han trobat que no tenen suficient potència per encendre els aparells. Necessiten que l’empresa instal·ladora, Gesa-Endesa acabi de posar 30 metres de cable.
Mentre això no s’arregli, moltes famílies ja han anunciat que no duran els seus fills a escola, d’altres els duen a classe amb roba tèrmica i flassades. La conselleria d’Educació recorda que no és necessari tenir obert tot el temps i que pot bastar que s’oregi l’aula amb obertures parcials que permetin mantenir els mesuradors de CO2 entorn de les 800 ppm.
Des d’Endesa han assegurat a IB3 Notícies que entre dijous i divendres d’aquesta setmana s’iniciarà l’obra que durarà un parell de dies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles