El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Les baleariques debuten a Primera RFEF contra el filial del Reial Madrid en un duel que es disputarà sense públic per una sanció de la temporada passada
El gran bot anhelat fins a l’infinit ja és aquí. Som a l’avantsala del bateig de plata d’un projecte que sempre ha tengut una missió clara. L’instant només mereix un qualificatiu: especial. El canvi de categoria no ha suposat una revolució absoluta: Marina Tugores confia en el bloc de l’ascens i s’han produït 7 fixatges: Mar Rubio, Rocío García, Núria Ferrer, Nerea Orfila, Clara Sánchez, Anna Bové i Ruth Álvarez.
Experiència i talent per afrontar la primera rfef: un escenari amb només 14 equips i una exigència extrema. El primer rival és el Reial Madrid B, amb qui les baleariques compartiren grup el curs passat. Varen perdre els dos partits per la mínima. Hora de canviar la història. Malauradament, les grades de Son Malferit quedaran òrfenes perquè queda per complir un partit de sanció pels incidents registrats el curs passat contra l’Oviedo.
Demà el Balears entra en una nova dimensió i ho podreu seguir per IB3 Televisió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits