Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Les jugadores baleariques aconseguiren l'ascens a la categoria de plata del futbol espanyol
El Balears s’ha estrenat aquesta temporada a la segona màxima categoria. Hem repassat el 2024 marcat per l’alegria d’un ascens i el repte d’afrontar la Primera Federació amb Paula Rojas i Gabi Gutiérrez.
Les jugadores baleariques creuen que la temporada passada serà inoblidable. A més, creuen que enguany, tot i les dificultats, l’equip s’ha adaptat a la categoria i confien a millorar a la segona volta.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat