Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Hèctor Pons, ha anunciat que no dimitirà i ha demanat disculpes públiques per les errades comeses, que han provocat la provisió d'aigua no potable als ciutadans
Maó no tornarà a tenir aigua potable de manera immediata. La reparació de la planta desnitrificadora s’allargarà encara uns mesos i, mentrestant, no serà possible bonificar les factures als usuaris. Ho ha dit el batle de la ciutat, Hèctor Pons, qui ha responsabilitzat Hidrobal de mala gestió i de no haver pres mesures immediates en detectar problemes a la planta.
Ha reconegut, però, que no van obrir el correu de l’empresa en què s’informava l’Ajuntament sobre la situació, fins setmanes després. Una errada que ha comportat la dimissió de qui era regidora d’Urbanisme i la disculpa pública del batle. Accions, però, que no són suficients per als partits de dreta, que continuen demanant que dimiteixi; tot i que Pons ha avançat que no ho farà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern