Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
La reunió serà a les tres de l'horabaixa i, a causa de les restriccions per la pandèmia, només s'ha convocat un membre de cada sindicat amb representació al comitè d'empres
El batle de Palma ha decidit mediar en la vaga de l’Empresa Municipal de Transports. José Hila s’asseu avui per primera vegada amb els sindicats per intentar arribar a un acord que posi fi a la vaga indefinida.
El batle ha fet aquesta passa després que diumenge els representants sindicals es tornassin a aixecar de la taula de negociació en rebuig a una proposta de la direcció de l’EMT.
La reunió serà a les tres de l’horabaixa i, a causa de les restriccions per la pandèmia, només s’ha convocat un membre de cada sindicat amb representació al comitè d’empresa.
Hila torna a convocar els treballadors de l’EMT per trobar una solució a la vaga
Els treballadors de l’EMT tallen les Avingudes de Palma per demanar la dimissió d’Hila
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra
Després d'encetar-se dimecres a Formentera, aquest dijous ha arribat a Eivissa