Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El socialista Pep Tur assegura que no pensa destituir la regidora Cristina Ribas, que va abandonar el PI ara fa 10 dies
Aquesta però és la condició que ha posat el PI per continuar amb el pacte que va signar amb PSOE i Reinicia Sant Antoni.
En el torn de precs i preguntes del ple d’aquest dijous, la formació Proposta per les Iles, que ha quedat amb dos regidors després que Cristina Ribas l’abandonàs, ha demanat explicacions a l’alcalde i també a altres socis del govern, de Reinicia, per la seva posició respecte de si la regidora havia d’abandonar o no l’ajuntament. Ambdós partits, PSOE i Reinicia, s’han mostrat units, mantenen la confiança en Ribas i creuen que pot continuar al consistori com a regidora no adscrita.
Tot i la seguretat amb què han contestat els socis de govern, el PI dona fins aquest dijous a la mitjanit perquè hi hagi moviments, que el batle destitueixi la regidora o que Cristina Ribas abandoni el càrrec al Consistori pel seu compte.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat