Logo IB3N
X

El Bisbat de Mallorca espera acollir els primers refugiats a finals de la setmana que ve

Ja estan enllestint espais com el Seminari Nou, Lluc o la Fundació Natzaret

25/03/2022

El Bisbat de Mallorca espera acollir els primers refugiats a finals de la setmana que ve

182

El Bisbat de Mallorca es prepara per rebre refugiats ucraïnesos a espais com Lluc, el Seminari Nou, i les dependències de la Fundació Natzaret. Esperen que la setmana que ve el Govern ja comenci a derivar-hi les primeres persones. El bisbe, Sebastià Taltavull, ha recordat que poden oferir estança, però també menjar i educació als infants que arribin.

Amb l’objectiu d’aturar el conflicte bèl·lic, aquest divendres, el Papa Francesc ha convidat a l’Església Universal a fer una pregària per la Pau i per consagrar Rússia i Ucraïna a l’Immaculat Cor de Maria.

Taltavull ha fet aquesta oració durant l’eucaristia celebrada al Seminari Nou, a Palma. D’aquesta manera, demanen la intercessió de la mare de Déu perquè s’aconsegueixi la pau duradora entre les nacions implicades en el conflicte bèl·lic. La pregària també s’ha fet a altres misses celebrades aquest divendres a Mallorca.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella