Es queixen que les particularitats d'aquests tipus d'immobles dificulten la seva adequació al marc legal
El Bisbat diu que respecta el procediment administratiu obert i que volen adequar les places de l’hostatgeria del Santuari de Lluc a la legalitat. Però es queixen que les particularitats d’aquests tipus d’immobles dificulten la seva adequació al marc legal.
Antoni Costa, conseller d’Economia, Hisenda i Innovació, sobre l’hostatgeria de Lluc: “Veurem què podem fer-hi”.
Costa també ha respost preguntes sobre l’expedient obert per oferta il·legal de l’hostatgeria del Santuari de Lluc. Avui dia no té una solució per a les places turístiques d’aquest espai. “Intentarem fer el que puguem, però veurem què podem fer-hi. Ara mateix, no tenim una solució sobre aquest tema”, ha matisat Costa.
Igualment, ha opinat que l’Executiu “no pot més que mostrar una certa preocupació” per la situació de l’hostatgeria de Lluc, “pel fet que un lloc tan emblemàtic com Lluc tingui una situació com aquesta”. “Ho lamentam”, ha insistit Costa, i ha assegurat respectar la independència del Consell de Mallorca en aquesta matèria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet