Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Francesc Conesa assumirà el bisbat de Solsona el 12 de març i encara no se n'ha designat el successor
El menorquí Francesc Conesa substituirà Xavier Novell, al capdavant del Bisbat de Solsona
El bisbe de Menorca, Francesc Conesa, s’ha acomiadat aquest diumenge migdia dels seus feligresos amb una missa celebrada a la Catedral de l’illa, a Ciutadella. Conesa, qui ha estat cinc anys al capdavant de la diòcesi menorquina, serà el nou bisbe de Solsona en substitució de Xavier Novell.
Com a balanç de la seva feina, el prelat considera que ha aconseguit difondre la fe de manera més pròxima. També destaca el fons de solidaritat per ajudar les persones que més han patit els efectes de la pandèmia.
Serà el 12 de març quan Conesa prendrà possessió de la seva nova responsabilitat a la diòcesi lleidatana i fins a aquell dia romandrà com a administrador diocesà de Menorca. De moment, però, es desconeix qui el substituirà.
Ha mort el mallorquí Antoni Vadell, bisbe auxiliar de Barcelona
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució