Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El cicloturisme també permet allargar la temporada fins al novembre
El bon temps i les temperatures avancen l’inici de la temporada de cicloturisme. Enguany, alguns hotels de la zona de Platja de Muro i Alcúdia han obert unes setmanes abans del que és habitual per rebre els primers visitants: amants o professionals del ciclisme.
Així, a Platja de Muro, ja hi ha un 20% de la planta hotelera oberta, amb un 45% d’ocupació. Al març hi haurà un 40% d’hotels oberts, amb una ocupació per damunt del 56%. Unes xifres que ajuden a mantenir l’activitat econòmica de la zona fins a quasi finals d’any.
Un hotel de la zona que va obrir fa una setmana gràcies al cicloturisme té més del 55% d’ocupació i ja preveuen superar-ne el 80% el pròxim mes de març. Fa 30 anys que es dediquen al cicloturisme i asseguren que és un sector que continuarà augmentant. A un altre hotel d’Alcúdia ja estan per damunt del 75% d’habitacions ocupades, gràcies al turisme alternatiu i diferent del de sol i platja.
El cicloturisme permetrà allargar la temporada fins al mes de novembre i això fa que alguns hotels de la zona es mantenguin oberts durant quasi tot l’any.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió