Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
Ferreries, es Mercadal i Alaior també disposaran d’un servei de transport sense fer transbordament a Maó
                                
                
                
				83
                L’autobús que enllaçarà Ciutadella amb l’Aeroport aturarà a tots els municipis que hi ha de camí. D’aquesta manera, a més dels ciutadellencs, els residents a Ferreries, es Mercadal i Alaior també disposaran d’un servei de transport per arribar fins a l’aeròdrom sense veure’s obligats a fer transbordament a Maó. Aquesta és la proposta que recull el Pla Insular de Transport, que està previst aprovar en les pròximes setmanes i al qual tan sols li falta el darrer informe jurídic.
Poder arribar a l’Aeroport sense canviar d’autobús és una llarga reclamació de l’Ajuntament de Ciutadella, que des del 2016 ha aprovat iniciatives en aquest sentit en el plenari municipal. En un inici, el document no incloïa aquest servei i s’ha incorporat en la fase d’al·legacions després de la petició expressa del consistori.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes