Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El Ministeri de Transició Ecològica perdrà els fons europeus que el financen si no està en marxa el 2026
I el camp de boies ecològiques a la badia de Talamanca, un projecte que promou l’Ajuntament d’Eivissa des del 2016, podria estar en funcionament l’estiu que ve. Així ho ha explicat el batle Rafael Triguero, després de la reunió a Madrid amb la Marina Mercant.
La instal·lació de les boies torna a estar damunt taula del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, perquè podria perdre les ajudes europees si no entra en funcionament el 2026.
Els darrers estudis del GEN-GOB demostren que el 40% de la posidònia oceànica de la badia de Talamanca ja és morta.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo