Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La portera mallorquina del Barça rep a Pòrtol aquest reconeixement per firmar una trajectòria meteòrica
Cata Coll ha tornat aquest dissabte als orígens, al camp de futbol de Pòrtol on va fer les primeres aturades per viure un moment molt especial. El camp de Son Caulelles du ara també el nom de la portera mallorquina. Un acte ajornat en un parell d’ocasions pels seus compromisos amb el Barça i que s’ha fet realitat per l’aturada de la Lliga pels compromisos de les seleccions.
Cata s’afegeix així a altres jugadores que han batiat els camps dels seus pobles com Virginia Torrecilla, a Cala Millor, o Mariona Caldentey, a Felanitx. Amics i familiars, així com el president de la Federació de Futbol de les Illes Balears, Miquel Bestard, i el Director General d’Esports, Carles Gonyalons, han compartit una jornada que s’ha completat amb la treta d’honor dins el camp. El partit ha estat amistós de categoria cadet, perque el duel previst s’ha cancel·lat per l’aturada general al futbol balear per protestar contra la violència cap als àrbitres
Cata Coll va fer el bot de Marratxí al Collerense, on amb només 15 anys va enlluernar com una de les porteres amb més futur de tot l’Estat. Internacional a totes les categories, va arribar al Barça fa tres temporades i després d’un any de cessió al Sevilla, s’ha consagrat a la plantilla blaugrana com l’alternativa a Sandra Paños. Aquest curs ha jugat de moment 8 partits, però el balanç és bo. Cata aguarda el seu moment i somia amb ser convocada de manera regular amb la selecció absoluta. El que ja tendrà per sempre és la inscripció del seu nom a l’indret on va néixer una meravellosa aventura futbolística amb molts de capítols encara per escriure.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca