Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Enguany passaran per les instal·lacions 1.500 al·lots, la meitat que en un any pre-pandèmia
A Eivissa 1.500 al·lots podran gaudir enguany del campament de Cala Jondal. Són la meitat que en un any normal, perquè la capacitat s’ha hagut de reduir per complir amb les mesures anti-Covid.
El campament de Cala Jondal té més demanda que mai. El programa Diverestiu, que són estades dels escolars durant maig i juny d’un o dos dies per a al·lots de primària, s’ha pogut recuperar enguany. Moltes escoles no organitzen viatges fora de l’illa i s’han rebut més sol·licituds de les que es podran atendre.
A més, en estiu s’organitzen els campaments d’una setmana, amb grups bombolla. L’any passat ja es va fer així i no va haver-hi cap contagi
Enguany s’han invertit 45.000 euros a millorar el campament. S’estrena nou porxo de fusta i nou sostre al menjador. Els campaments d’estiu van dirigits a nins i nines d’entre 8 i 17 anys i costen 107 euros.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit