Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Bashkim Osmani ha arribat a Mallorca procedent de la presó croata on ha passat les darreres dues setmanes
192
El principal implicat en l‘operació Casino Fantauxia, Bashkim Osmani, ha passat a disposició judicial als jutjats de l’avinguda d’Alemanya de Palma. A les darreres hores, ha arribat a Mallorca procedent de Croàcia, on va ser detingut fa dues setmanes. És el presumpte cap de l’organització criminal albanesa que va ser desarticulada en la macrooperació conjunta que varen dur a terme Guàrdia Civil i Policia Nacional, amb la participació de diverses policies europees i membres de l’FBI. Aquesta organització introduïa cocaïna a Europa procedent de Sud-amèrica i blanquejava els doblers obtinguts a través de testaferros i un complex entramat de societats ubicades a Mallorca.
L’escorcoll de la mansió d’Osmani a Camp de Mar
Un dels escorcolls més llargs i exhaustius dels que es realitzaren en el marc de l’operació Casino Fantauxia va ser el que es va realitzar a la mansió que Osmani té a Camp de Mar, a Andratx. Una de les feines més complicades va ser l’obertura de la caixa forta que hi ha a l’habitatge. Els investigadors varen trigar hores per poder obrir-la. A l’interior varen trobar joies, documentació i una elevada quantitat de doblers en efectiu.
Cinc dels detinguts a Mallorca estan a presó
L’operació Casino es va saldar amb 45 detinguts arreu d’Europa, vuit d’ells a Mallorca. Dels vuit detinguts a l’illa, n’hi ha cinc que varen ingressar a presó. Entre ells, el gerent dels restaurants Ritzi de Portals i de la Llotja de Palma i de l’hotel Bo. A tots els investiguen per presumpte narcotràfic, pertinença a organització criminal i blanqueig de capitals. Dos dels detenguts, entre els quals el gerent d’una distribuïdora de vins de Calvià, varen quedar en llibertat però els varen retirar el passaport. Un tercer, havia quedat en llibertat en dependències policials.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància