Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Els serveis socials de Maó reparteixen cada migdia menjar per a 100 persones dependents i vulnerables del municipi
A la cuina del Social Càtering de la Fundació de Persones amb Discapacitat de Menorca, fogons encesos des de primera hora del matí. Són un equip de 18 persones, la gran majoria amb alguna discapacitat. L’organització és clau, ja que elaboren uns 260 menús diaris per a diferents entitats i ajuntaments.
De tots els menús que elaboren, 30 són per a usuaris dels Serveis Socials de Maó, que decideix treballar-hi, precisament, perquè és un centre especial de feina i fomenta la inclusió social i laboral.
Els Serveis Socials d’aquest municipi reparteixen cada migdia menjar a domicili a 110 persones dependents i vulnerables, 80 dels quals s’elaboren aquí, a la cuina de la Residència Geriàtrica.
El dinar arriba cada dia a la porta dels usuaris d’aquest servei que, per motius econòmics o per manca d’autonomia, no poden cuinar-lo a casa. El reben, encara calent, a punt per servir-se’l i alimentar-se.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears