Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Antoni Vera, conseller d'Educació, sobre l'ampliació de la UIB Menorca: "Quan la universitat tengui el projecte acabat, traurem la licitació, se suposa que dins el 2026"
La Conselleria d’Educació i Universitats ha invertit 423.318 euros en la reforma del centre d’educació infantil i primària Castell de Santa Àgueda de Ferreries. El conseller Antoni Vera ha visitat aquest dimecres capvespre les instal·lacions, que han guanyat espais.
Les obres han inclòs la reforma dels banys de la planta baixa de l’escola i la renovació integral de l’antiga casa del bidell per convertir-la en un espai únic que es pot configurar com a dues noves aules, mitjançant un panell separador.
Als patis s’ha dut a terme una transformació completa: s’han redissenyat els espais per afavorir la convivència i el joc inclusiu, s’ha instal·lat una rampa d’accés a la marina, s’ha plantat arbrat per millorar les condicions ambientals i s’ha eliminat l’asfalt existent, que s’ha substituït per una nova pavimentació i zona d’arener. A més, s’ha millorat la zona multiesportiva.
En aquesta visita el conseller també s’ha pronunciat sobre l’ampliació de la seu universitària de la UIB d’Alaior.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat