X

El CEIP Castell de Santa Àgueda de Ferreries estrena aules i patis renovats

Antoni Vera, conseller d'Educació, sobre l'ampliació de la UIB Menorca: "Quan la universitat tengui el projecte acabat, traurem la licitació, se suposa que dins el 2026"

06/11/2025

El CEIP Castell de Santa Àgueda de Ferreries estrena aules i patis renovats

24

La Conselleria d’Educació i Universitats ha invertit 423.318 euros en la reforma del centre d’educació infantil i primària Castell de Santa Àgueda de Ferreries. El conseller Antoni Vera ha visitat aquest dimecres capvespre les instal·lacions, que han guanyat espais.

Les obres han inclòs la reforma dels banys de la planta baixa de l’escola i la renovació integral de l’antiga casa del bidell per convertir-la en un espai únic que es pot configurar com a dues noves aules, mitjançant un panell separador.

Als patis s’ha dut a terme una transformació completa: s’han redissenyat els espais per afavorir la convivència i el joc inclusiu, s’ha instal·lat una rampa d’accés a la marina, s’ha plantat arbrat per millorar les condicions ambientals i s’ha eliminat l’asfalt existent, que s’ha substituït per una nova pavimentació i zona d’arener. A més, s’ha millorat la zona multiesportiva.

En aquesta visita el conseller també s’ha pronunciat sobre l’ampliació de la seu universitària de la UIB d’Alaior.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT