Pocs dies abans del primer de novembre, dia de Tots Sants, el cementeri de Palma es prepara per acollir milers de persones. Enguany, a més, s’hi ha volgut instal·lar un arbre de la memòria perquè tothom que vulgui deixi un missatge als seus éssers estimats. Tot això mentre continuen les obres de millora del recinte.
Cercar la llum a zones aparentment lúgubres, caminar i trobar obres d’art allà on manco esperes… Una realitat que moltes vegades difereix de la idea preconcebuda que es té d’un cementeri. Precisament, les obres de millora que s’han fet els darrers mesos van en aquesta línia. D’una banda, fer el cementeri més accessible i facilitador, i, d’una altra, fer-lo més visual i acollidor perquè les famílies, per exemple, es puguin ajuntar. Una manera d’acostar l’espai a tota la població de Palma.
El nou gerent fa aquesta apreciació pocs dies abans de la festivitat de Tots Sants. Un dia en què, precisament, el cementeri s’omple de gent que vol recordar els seus difunts. Enguany han decidit instal·lar-hi un arbre de la memòria.
Per permetre l’accés a tothom que hi vulgui anar, des del dissabte 28 d’octubre i fins al dia de Tots Sants, el cementeri estarà obert de les 7.30 h a les 21.00 h.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular