Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Està previst que enguany puguin ampliar l'àrea industrial per poder acollir-hi més empreses
Després d’obrir les portes l’any 2016, el Centre Bit d’Alaior ja disposa de quinze empreses consolidades i devers 70 treballadors. Una instal·lació que, a punt de celebrar el seu sisè aniversari, no atura de créixer. Està previst que enguany puguin ampliar l’àrea industrial per poder acollir-hi més empreses.
Segons els experts, el sector tecnològic i d’innovació ha sortit reforçat després de la pandèmia. Les xifres del Centre Bit ho corroboren. Han tancat el 2022 amb 52 actuacions, amb la participació de prop de 1.400 persones. Han assessorat més d’una vintena d’empreses amb diferents projectes i han treballat amb 170 empreses de l’illa.
Unes instal·lacions que ha visitat, aquest dimarts dematí, la presidenta del Govern, Francina Armengol, acompanyada del conseller de Fons Europeus, Miquel Company, i el batle d’Alaior, José Luis Benejam.
En aquests moments, l’ocupació del centre està per sobre del 75%, motiu pel qual es preveu ampliar-ne algunes àrees, com la industrial durant aquest any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals