Logo IB3N
X

Can Jeroni acull l’acte institucional en record de les víctimes de l’accident aeri a ses Roques Altes

Un homenatge en el qual s'han viscut moments emotius i s'han recordat totes les persones que van morir en aquesta tragèdia

09/01/2022

Can Jeroni acull l’acte institucional en record de les víctimes de l’accident aeri a ses Roques Altes

188

És el record i la memòria de les 104 víctimes de l’accident aeri a ses Roques Altes en el seu 50è aniversari i l’homenatge del qual va congregar familiars de les víctimes, amics i autoritats. Un acte institucional en el qual es va projectar un audiovisual dels fets i la posterior investigació, elaborat per Josep Lluís Mir, i en què es va interpretar el tema “In Memoriam”, creat pel compositor Jesús Francisco Ballesteros.

Moments emotius per a retre homenatge a les víctimes d’aquest tràgic accident aeri i compartir el seu record amb familiars i amics. La música va ser la protagonista final d’un acte de germanor que manté viu el record de les 104 persones que van morir el 7 de gener de 1972.

 més info 50 anys de l’accident aeri a les Roques Altes

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella