El projecte s'ha adjudicat a la Unió Temporal d'Empreses Washington-Transmetal per 1.100.000 euros
El Consell d’Eivissa tenia previst obrir el passat mes de desembre el centre provisional de Sa Joveria, per a persones sense sostre, malgrat que encara no s’ha començat a construir. El projecte s’ha adjudicat a la Unió Temporal d’Empreses Washington-Transmetal per 1.100.000 euros.
El centre provisional de Sa Joveria s’executarà en un solar contigu al Recinte de Fires i està enfocat per a persones en risc d’exclusió social o que, circumstancialment, puguin tenir problemes d’accés a l’habitatge. Actualment, el projecte es troba en la fase final de redacció. L’execució d’aquesta construcció modular no hauria de superar les 22 setmanes.
Tindrà una superfície d’uns 950 metres quadrats i està dimensionat per atendre a 56 persones. S’ha de tenir en compte que, durant les primeres setmanes d’estat d’alarma i confinament domiciliari, el pavelló de sa Blanca Dona que va funcionar com a alberg provisional no va arribar als 60 usuaris a l’hora.
Quan es posi en marxa, funcionarà fins que estigui a punt el centre d’Es Gorg, una proposta que s’inicià l’any 2009. Les obres, que podrien durar 2 anys segons el contracte de redacció del projecte, encara no ha estat licitat per l’Ajuntament d’Eivissa.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes