Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els portmanyins, que acumulen sis victòries consecutives, visiten la pista del Pajarraco Santfeliuenc
La fidel parròquia de sa Pedrera s’ha acostumat a encadenar alegries. El Class Sant Antoni vol que a la tercera sigui la bona i aquest 2024 dugui de regal el preuat ascens a LEB OR. Tot pareix funcionar i els homes de negre han agafat velocitat de creuer.
Peces com De la Rúa, Grimau o Vinicius lideren un bloc molt coral. Els secundaris, com l’internacional uruguaià Gonzalo Iglesias, també són importants.
Els portmanyins són segons, a una victòria del líder, el Cartagena. Però tenen una meta clara: ser campions. La propera passa per aconseguir-ho la intentaran donar demà diumenge, a les 12, a la pista del Pajarraco Santfeliuenc barceloní.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia