Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La mar va pujar entre 60 i 80 centímetres
Al Llevant de Mallorca, a Portocolom, es varen viure moments de tensió per mor del temporal marítim d’ahir vespre. 93 embarcacions que es trobaven al port van haver d’entrar al Club Nàutic per evitar danys. La causa va ser una pujada del nivell de la mar d’entre 60 i 80 centímetres. Encara no se sap si va ser a causa d’una rissaga o de la combinació de les baixes pressions i el vent.
La rapidesa dels propietaris i dels mariners del Club Nàutic ha impedit que les embarcacions patissin danys importants. Cada vegada que hi ha un temporal greu, el Club Nàutic ofereix espai a aquestes embarcacions.
La borrasca Àlex deixa 30 incidents a les Illes
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat