La mar va pujar entre 60 i 80 centímetres
Al Llevant de Mallorca, a Portocolom, es varen viure moments de tensió per mor del temporal marítim d’ahir vespre. 93 embarcacions que es trobaven al port van haver d’entrar al Club Nàutic per evitar danys. La causa va ser una pujada del nivell de la mar d’entre 60 i 80 centímetres. Encara no se sap si va ser a causa d’una rissaga o de la combinació de les baixes pressions i el vent.
La rapidesa dels propietaris i dels mariners del Club Nàutic ha impedit que les embarcacions patissin danys importants. Cada vegada que hi ha un temporal greu, el Club Nàutic ofereix espai a aquestes embarcacions.
La borrasca Àlex deixa 30 incidents a les Illes
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració