Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els litorals han estat els més afectats pel temporal
La borrasca Alex ha registrat una trentena d’incidents a les Illes, sobretot a Mallorca. A la platja de Cala Major, a Palma, el vent i el fort onatge van tomar anit la torre de vigilància dels socorristes.
Les ones també han deixat el passeig del Molinar i el Portitxol plens d’arena. Els litorals han estat els més afectats pel temporal i les imatges de vaixells encallats a les platges han estat habituals durant el dia d’avui.
Els efectes de la borrasca Àlex també s'han vist a #Palma. Avui dematí, el passeig del Molinar estava tot ple d'arena. Tant és així que alguns ciclistes han hagut de baixar de les bicis perquè no podien ni circular. pic.twitter.com/1buVBVE8iw
— IB3 Notícies (@IB3noticies) October 3, 2020
Àlex també ha deixat la seva petjada a les Pitiüses. Aquestes imatges són de la platja de ses Salines, al municipi de Sant Josep de sa Talaia. El temporal de mala mar ha provocat que algunes embarcacions s’hagin alliberat del seu amarrament i hagin acabat damunt l’arena. Aquest dematí, amb l’ajuda d’un tractor, s’intentava recuperar la normalitat.
Reobrin el port de Ciutadella, però es manté l’avís groc a Menorca per fenòmens costaners
El club nàutic de Portocolom, refugi del temporal per a 93 embarcacions
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo