Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
S'ha celebrat el primer campionat de Mallorca de menjar pebres coents
Sa Pobla ha estat, al llarg dels anys, un referent culinari gràcies als seus plats tradicionals, en els quals el coent sempre ha tengut un paper protagonista. I amb aquesta premissa, el municipi ha celebrat la primera edició de la fira Sa Pobla Coenta, que ha oferit, durant el cap de setmana, moltes activitats per a grans i petits, per gaudir de productes locals i de la Península, amb el pebre de cirereta com a ingredient principal.
A més, s’ha celebrat el primer campionat de Mallorca de menjar pebres coents, un concurs que consisteix a superar rondes menjant pebres cada vegada més picants. Un moment que agradà tant als participants com al públic, de totes les edats. Joan Capó en va ser el campió, després de superar 11 rondes; s’ha guanyat el dret a anar al campionat d’Espanya.
Aquesta fira ha fet gaudir amics i familiars d’un bon ambient i del millor coent, i esperen que sigui la primera de moltes.
Com a poblera de rels , estic orgullosa d’aquest equip de govern tan faneri productiu amb ideas x el benestar i entreteniment del poble grassis ,grassis ,grassis ❤️
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor