Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els educadors del GREC introdueixen enguany les vinyetes a la presó
El mal temps no ha impedit que el món del còmic s’hagi donat cita, aquest cap de setmana, al Casal Solleric. Els amants de la historieta han pogut comprar i gaudir de les vinyetes més tradicionals i també les més originals, les locals i les internacionals. La il·lustradora sueca Sara Granér també hi ha exposat, com a representant d’un país amb gran presència al sector i que teixeix ponts amb l’arxipèlag.
Enguany, el Festival del Còmic ha estat protagonitzat per les il·lustradores. També les mallorquines: un col·lectiu fins fa ben poc minoritari al sector. Parlant, això sí, en la llengua de les dones.
La jornada s’ha reprès aquest diumenge amb la presentació d’un projecte per introduir les vinyetes al lloc més aïllat de la societat: la presó, on els educadors del GREC i membres del Clúster del Còmic han organitzat un concurs. Així, fer còmics esdevé un mitjà més de reinserció per a un dels col·lectius més estigmatitzats de la societat.
Els dibuixos serveixen per promoure, al mateix temps, una recollida de còmics per a la població reclusa, que s’ha duit a terme a les botigues de Norma Còmics, als locals del GREC i al Solleric, durant el festival.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció