Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Aquesta ha estat l'elecció de la Fundéu i agafa el relleu de 'vacuna', paraula de l'any 2021
Així anuncia la Fundéu l’elecció d’‘intel·ligència artificial’ com a concepte de l’any. Una elecció que respon, diu la fundació promoguda per l’Agència de notícies EFE i la Reial Acadèmia de la llengua espanyola, als criteris de suscitar interès lingüístic pel seu origen, formació i ús i per haver tengut un paper protagonista aquest 2022. Un reconeixement que té el seu suport també al carrer.
Malgrat la incedència de la intel·ligència artificial es cada vegada major a les nostres vides, molts ciutadans amb els quals hem parlat al carrer, posen per davant altres conceptes que, segons ells, han marcat aquest 2022. Paraules i conceptes rel·lacionats, sobre tot, amb la guerra a Ucraïna, la inflació o l’eliminació de les mesures sociosanitaries contra la Covid 19.
‘Intel·ligència artificial’ ha resultat guanyadora entre d’altres 11 conceptes finalistes com ara ‘apocalipsi’, ‘criptomoneda’, ‘ecocidi’ o ‘gripalitzar’ i pren el relleu del concepte guanyador l’any passat que va ser ‘vacuna’. Veurem si la intel·ligència artificial és capaç d’endevinar quina serà la paraula de l’any del 2023.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta