Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Uns 200 infants han actuat al Conservatori Superior de Música davant un auditori ple
Unes 500 persones han assistit aquest diumenge al concert de Nadal l’escola mésmúsica, on enguany tot el recaptat es destinarà íntegrament al Telèfon de l’Esperança.
Uns 200 infants han actuat al Conservatori Superior de Música davant un auditori ple. Han recaptats uns 4.000 euros que es donaran al Telèfon de l’Esperança. Aquest servei va atendre només l’any passat més de 5.000 persones, a més de detectar un augment de les telefonades de menors, unes 500 cada any.
Perquè la música, diuen, és una via d’expressió que, igual que la paraula, pot ajudar a salvar vides.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar