Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'Avarca Menorca guanya l'Hidramar a Las Palmas i podria sentenciar l'eliminatòria a Ciutadella la setmana que ve
Alegria per partida doble. L’Avarca de Menorca i el Conectabalear Manacor agafen avantatge a les semifinals del play-off pel títol de Superlliga. Una fita impensable especialment per als manacorins que juguen aquesta eliminatòria per primera vegada a la seva història.
El poliesportiu Miquel Àngel Nadal va empènyer el seu equip un dia per recordar
El Manacor va sortir a la pista amb un martell brasiler. Gustavo Romaní amb les seves tretes directes, va impulsar el seu equip en una set que es va resoldre per 25 a 16.
Els locals volaven i jugaven amb les idees clares. Rubén Lorente repartia joc amb molt de criteri i també sorprenia la defensa canària amb punts d’oportunisme.
Amb un ajustat 25 a 22, el Manacor aconseguia posar-se dos sets a zero a favor. El primer punt de l’eliminatòria estava a tocar. Però mai has de donar el Guaguas per liquidat.
Els 2 metres i 10 centímetres de Jean Pascal remataven a plaer. Els canaris s’enduien tots els punts llargs. El pavelló veia com l’avantatge s’esfumava i tot es decidia al cinquè. Tocava donar alè definitiu.
Al desempat tot és qüestió de coratge, i aquí entra en escena Leandro Calvo. Amb un doble bloqueig, l’argentí dona el punt definitiu.
Dissabte que ve a Gran Canària, segon assalt.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals