Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
La Comissió de Seguiment del Pacte es reunirà demà horabaixa per intentar trobar una solució a aquest conflicte
L’Oficina de Defensa dels Drets Lingüístics del Govern ha registrat enguany un total de 96 denúncies per discriminació lingüística, 58 de les quals han afectat l’àmbit sanitari. Representen un 40% del total de denúncies fetes. Aquesta setmana han estat dos casos en què el personal sanitari s’ha negat a atendre pacients en català a Palma i a Campos.
Uns fets que han generat malestar entre els socis de Govern de Més per Mallorca. Més encara després que l’IB-Salut minimitzés la problemàtica, assegurant que aquestes queixes representen un 0,00058 per cent del total de relacions amb professionals sanitaris.
La secretària autonòmica de Política Lingüística, Agustina Vilaret, criticava el divendres a twitter aquestes declaracions i a l’informatiu matí d’IB3 ràdio assegurava que la llengua és un tema transversal i que s’hauria de treballar entre tots com la violència de gènere o el racisme.
Finalment, la Comissió de Seguiment del Pacte es reunirà demà horabaixa per intentar trobar una solució a aquest conflicte. Tot i que cap dels membres del Pacte ha volgut fer declaracions a IB3 Notícies, sabem que per part del PSOE hi participarà la Consellera de Presidència, Mercedes Garrido, per Més per Mallorca hi seran el diputat Joan Mas Collet, la directora general de Política Lingüística Beatriu Defior i Mateu ‘Xurí’. Per part de Podem hi assistiran les portaveus al Parlament i al Consell, Esperança Sans i Aurora Ribot.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros